Roar Johansen

Roar Johansen er daglig leder i Alta Golfklubb.

Sommerskole 2023 26.-28. juni og 3. og 4. juli

Alta Golfklubb, sammen med Gjensidigestiftelsen, inviterer til sommerskole på Alta Golfpark.
Målgruppen er barn født fra og med 2011 til og med 2015. Aktivitetene som gjennomføres er golfrelatert, slik som minigolf, fotballgolf, frisbeegolf, golf, putting, rangetrening +++.
Tidsrom for sommerskolen er fra og med mandag 26. juni til og med onsdag 29. juni, og mandag 03.og tirsdag 4. juli  mellom kl 10.00 og 14.00.

Det er plass for inntil 50 barn, og først til mølla gjelder!
Sommerskolen er gratis!
Barna vil bli aktivisert og ledet av 10 ungdommer som har fått en ukes sommerjobb knyttet til prosjektet. Det er i tillegg voksne hjelpemannskaper fra golfklubben.
Høres dette interessant ut? Send en påmelding med barnets navn og fødselsår, foresattes navn, telefonnummer og e-postadresse (samt opplysninger om eventuelle allergier etc.) til
roar@altagolf.no, innen søndag 21/6-23.

Roar Johansen

Roar Johansen er daglig leder i Alta Golfklubb.

Les flere innlegg